miércoles, 14 de diciembre de 2011

Tipos de Publicidad

Propaganda: Tipus de publicitat que es realitza en mitjans massius de comunicació per a difondre idees polítiques i religioses.


Publicitat d'acord amb la forma de pagament: Per exemple, publicitat inidvidual, patrocinada per un individu o una organització que actua en l'individual.


Publicitat segons l'enfocament del missatge, es divideix en:
  • Publicitat en el producte: El seu proposito és informar sobre producte.
  • Publicitat institucional: Crea una imatge favorable de l'anunciant.
  • Publicitat de patronatge: El venedor tracta d'atraure clients apel·lant a motius de compra de tipus patronal més que a motius de compra d'un producte.
  • Publicitat de relacions públiques: S'usa per a crear una imatge favorable de l'empresa davant empleats, accionistes o públic en general.
  • Publicitat de servei públic: El seu objectiu és canviar actituds o conductes per al bé de la comunitat o el públic en general.
Publicitat social: Té com objectiu primordial el tractar de contrarestar els efectes de la publicitat comercial. Orienta al consumidor perquè no faça despeses supèrflues i compre solament l'indispensable.

Publicitat subliminal: Són missatges que es capten però no es descobreixen. El seu abast és insospitat, és invisible a tots els sentits i el seu gran recurs està en l'ús del sexe. L'objectiu d'aquest tipus de publicitat és vendre mitjançant l'atracció subliminal de l'atenció a necessitats reprimides existents a nivell subconscient o inconscient de la ment de l'individu que percep dit missatge.


No hay comentarios:

Publicar un comentario